Creşterea calităţii şi complexităţii produselor şi serviciilor Novaoptic, oferirea lor într-un sistem integrat (prestarea de servicii medicale oftalmologice din cele mai complexe - atât consultaţii cât şi intervenţii chirurgicale, consultanţă pentru sănătatea vederii, produse optice moderne - de calitate şi performanţe superioare), în scopul oferirii unei soluţii cât mai eficiente la solicitările clienţilor/pacienţilor NOVAOPTIC.
Satisfacţia clienţilor este unul dintre obiectivele principale ale organizaţiei, NOVAOPTIC acordând o atenţie sporită înţelegerii necesităţilor şi aşteptărilor acestora şi adoptând cele mai bune soluţii în acest sens.
Competenţa profesională a angajaţilor este un aspect central al companiei, urmărindu-se constant recrutarea celor mai buni oameni, perfecţionarea continuă, construirea unei echipe cu adevărat eficiente, de profesionişti ai vederii şi asigurarea unui mediu de lucru motivant.
NOVAOPTIC îşi propune să îmbunătăţească continuu calitatea produselor şi serviciilor oferite către clienţii săi.
ANGAJAMENTUL MANAGEMENTULUI
Convins că implementarea unui sistem de management al calităţii în conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 reprezintă o şansă reală de îmbunătăţire a proceselor organizaţiei noastre, mă angajez să asigur resursele necesare şi să urmăresc îmbunătăţirea continuă a eficacităţii sistemului de management al calităţii şi satisfacerea cerinţelor clienţilor, de reglementare şi ale părţilor interesate.
Director General Clinica Oftalmologica NOVAOPTIC,
Dr. Cristina David